sahabat Senyap

Wednesday, May 06, 2009

Oh Tidak ! Aku Telah Dinodai !!

Aku masih suci sebenarnya. Sebelum sesiapa fikir yang bukan2, baik aku jelaskan awal2. Gimik je title tuh. Eheh. Tapi sejak blog aku telah berjaya dibolosi oleh rakan sekerja aku baru2 nie. Ah, rasa macam aku turut dibogelkan sama oleh mereka. Banyak yang aku tulis berkenaan mereka nie sebenarnya. Dari yang wangi sehinggalah sebusuk2nya. Tapi aku rasa lebih harum dari yang tengik.

Tadi aku jalan depan si polan tu, aku tau yang dia dah berjaya cari blog aku yang dah lama aku sembunyikan dari mereka2 nie. Dengan muka sardin dan sehabis innocentnya aku berlagak virgin. Memang virgin pun lagi. Ceh, apa punya ayat aku pakai. Aku buat dek jer. Tapi ish. Silap la coz aku ada reveal nama penuh aku kat sini. Kalau tak, boleh la kekal senyap. Nasib baik muka xberapa nak expose sangat. Fuh.

Perlukah Senyap kekal senyap buat selama2nya atau perlu ke aku tukar cara penulisan aku hanya kerana blog aku dah dinodai oleh mereka2 itu. Dilema2. Perlukah Senyap berhenti menulis…. Mungkin ini adalah noktah yang terakhir dari Senyap. Hurm, boleh jadi. Mungkin…

Tapi, mereka itu siapa? Tak berbaloi rasanya aku buat macam tue. Ini aku. Macam this guy yang dalam picture, dia xmalu. Tapi aku rasa dia bangga dapat menyarungkan sut niey tanpa perlu kisah cakap2 di belakang coz xsemua yang sanggup nak pakai. Be diri sendiri. Jemari ini masih belum letih menyanyi !! Peace.
p/s : Im Emy. Bak kata Paris Hilton ‘I’m Still Virgin’. Heh, iyo la tuh.

3 comments:

Zakriez@gmail.com said...

rElaxs bro... keep on rolling..

tak pa we always teach the virgin...

no hal... aku ja yg tau.. no hal laaa

chec said...

lelaki bila bercakap..

Qaish Nur Mikhael said...

zakri ~ heh, aku bukan apa..
xde apa pun sebenarnya.. cuma heran macam mana bley gak yang tembus tahu page aku yang xseberapa nie.. pepun bro. i'm cool !

che ~ awat che.. apa yang xkena dengan lelaki bercakap ?? u nak laki cakap macam mana ? yang patah2 ker.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...