sahabat Senyap

Thursday, December 23, 2010

Lesung Pipit

Senyum. :)

Menginjak ke Disember sudah kan? Tinggal beberapa hari lagi kalendar tahun 2011 pula akan digantung di dinding bilik. Ambil masa sekejap menaip aksara di sini memandangkan hari ini aku ambil cuti separuh hari, sakit. Erm, aku tahu yang makin lama makin kurang jejak aku di sini. Tempat yang aku jadikan ‘teman’ untuk tempoh dua tahun lalu.

Banyak pengisian Disember yang banyak buatkan aku senyum. Awal bulan, rombongan meminang ke Pantai Timur. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Jangan salah faham. Bukan aku yang bertunang, hanya menemani sepupu. Beri sokongan pada dia. Bagi semangat.

Minggu sudah, sempat adakan mini reunion dengan ex SMT Jalan Stadium dalam majlis perkahwinan Moja. Rakan satu kelas masa di teknik. Bercinta dari sekolah menengah, akhirnya bersatu jugak. Sweet kan? Hurm. Kawan yang lain masing2 banyak yang dah berubah. Yang manisnya, Sabtu ini giliran Shafiq pula. Juga ex-classmate SMT Jalan Stadium. Buat mereka, aku cuma mampu mendoakan bahagia sampai bila2.

Senyum lagi :)

Dan apa yang paling manis dalam diari Disember 2010. Hati aku ini sudah sah jadi milik orang. Status ‘single’ dah bertukar kepada ‘engage’. InsyaAllah, aku akan lakukan yang terbaik untuk dia. Hanya untuk dia. Cuba untuk ambil kesalahan yang lepas menjadi satu iktibar. Satu guideline untuk deliver hanya yang terbaik. Yup. Aku sayang dia. Sangat2. hehe.

Oh Tuhan.

Terima kasih sebab buat hambaMu ini senyum senang sekali lagi. :)


p/s : I’m Amie. Ice breaker.

8 comments:

iidyll iceness said...

ice breaker???
uishhhhh...mimi ar...bkn emi...hahahaha

Ddila said...

jaga dia baik2..im happy for you.
:').

Qaish Nur Mikhael said...

nana iidyll ::

erm, nak kena letak jugak tema ais sekali sekala. hehe

Qaish Nur Mikhael said...

che'ila ::

yup. i will dila. thanks..

awak pun eh. :)

Unknown said...

alhamdulillah...berita baik lagi...

tahniah!;)

Qaish Nur Mikhael said...

cik tiniey ::

ya, syukur alhamdulillah..

thanks ya cik tiniey. :)

[z@ck] said...

=)
kahwin jgn lupa ajak naa

Qaish Nur Mikhael said...

zack ::

orite!! kalau u xmai siyap naaa. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...