sahabat Senyap

Thursday, November 18, 2010

Seadanya Aku

Sebagai manusia, aku harus menyedari kenyataan, keadaan dan kekurangan. Keluar daripada dunia imaginasi dan idea2 yang tidak dapat direalisasikan. Aku juga boleh marah, boleh bersikap keras, boleh lemah, boleh jatuh cinta, boleh kecewa dan boleh salah.

Sebagai manusia, ya! Tiada siapa yang sempurna. Tidak ada seorang pun yang selamanya tidak pernah silap, dan tiada seorang pun yang selamanya baik belaka.

Aku juga pernah melakukan kesilapan. Melukakan hati seseorang yang begitu dekat. Ada rasa sakit, dengki, dan ada masa itu rasa sedih. Kata orang, dengan berbuat salah sekurang2nya kita akan belajar sesuatu daripadanya. Itu pengalaman. Mohon biar aku tebus kesalahan lepas, walaupun sudah terlambat.

Masa untuk muhasabah diri.

p/s : I’m Amiey. tiada sahutan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...