sahabat Senyap

Saturday, January 10, 2009

Hari Sabtu

Entah kenapa sejak kebelakangan nie aku jarang update aku punya blog dan malas nak mengadap papan kekunci laptop jenama Acer kesayangan aku tue.
Bila jenguk balik dah berhabuk siap dengan sawang2 lagi page nie. Eheh.. (lebih2 plak)

Hari ni hari Sabtu, tak seperti hari2 Sabtu yang lepas yang mana pada kebiasaannya aku akan tercongok depan kaunter tiket wayang, memilih untuk menonton apa ja citer baru yang tengoh on screen. (aku nie kaki wayang actually). Takpe awek2 cumil kaunter tiket, kita jumpa next week..!! hehe..
Pagi2 lagi lepas subuh aku dah mula sarung jeans baggy aku bersiap2 nak gerak pegi ofis walaupun arini cuti..!! Nie suma kes nak settle Budget tahunan la punya pasal neyh.. duh.. ari isnin dah nak kena submit. Ujung minggu ne dah nak kena present kat Board Director.. uh, pressure2.. tak pernahnya dibuat dek orang bagi masa 2 hari untuk siapkan budget untuk 2 tahun… tapi nasib baik aku dah prepare awal, xmacam bos aku sampai bersila atas lantai selongkar cari fail.. huahuahua…

Gelak eyh.. ooppss.. sowee bos.. eheh. Aku tau ari isnin kang aku plak yang akan digelak oleh dia bila aku kena in charge bike untuk disposal ngan bike untuk CSR.. dua big asigment bos kasik kat aku.. hambik kau.. huh.. padan muka aku.. susah wei kalo nak bagi arahan n monitor orang yang lebey tua dari kita mintak dowang wat keja beb dengan dateline yang cukup singkat.. hukhukhuk… yang aku tau, aku bukan jer akan bersila atas lantai tapi confirm dengan muktamadnyer akan tewus tergolek atas lantai.. ngeeee…

Malam. Waktu ini aku singgah kat kedai makan Hijau Kuning. Iye kot nama dia coz dekorasi kedai tue kaler hijau dengan kuning jer. Tak ramai orang. Pelik. Maybe maseh awal (9 malam). Dekorasi kedai ini okey, siyap dengan tempat karaoke. Gempak. Tapi yang spoilnyer makanan dia xberapa best.. Sejuk. Servis lambat. Kalo tengok dalam kedai takde pun customer. Kadang2 tue lain order lain yang sampai. Eheh.. kalo bab nak kritik.. ehem2.. Terhibur jugak lar aku malam nie bila ada sorang customer nyanyi lagu Sekiranya Ku Tahu. Ala2 William Hung pun ada.. She Bang She Bang.. eheee (again with the critic) ntah macam mana teringat first song karaoke aku “sumbang”kan dulu. Hero nyanyian Enrique Iqlesias. Hue2…

p/s : aku emi, aku dah makin gebu.. ceh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...