sahabat Senyap

Sunday, March 22, 2009

Aku, Komik Dan Superman

First time aku tengok poster nie, meremang jer bulu roma aku. Huhu. Tak sangka komik kesukaan aku akan difilemkan!! Haha. Dan bila aku tonton filem nie minggu lepas, yang pasti aku keluar dari panggung dengan senyuman yang tak lekang2 di bibir. Time tue, apa orang nak cakap biar la, gila senyum sorang2 ker. Meroyan ker. Bini curang ker. Aish, aku ada bini ker? Heh. Owh, bini aku si Bulan tue. Lupa pulak. Tapi ada aku kesah? Eheeee.

Lihat jer lar rak buku aku. Semua koleksi komik Dragon Ball neyh aku kumpul sejak dari kecik. Sampai sekarang pun maseh dalam kondisi yang baik tau. Hurm, sebelah kiri tue potret pertama aku lukis. Gambar Zahnita kalo tak silap. Simpan lagi beb, buat kenangan. Karikatur2 lain semua kawan2 aku dah rembat. Tapi yang ini aku xkasik ambik.

Owh, yang ini cd Original yang aku beli. Yang lain tue kalo tak cetak rompak mesti download kat mana2 pastu burn cd sendiri. Hehe. Tengok nie Faizal, aku siyap buat promosi percuma buat kau. Cun tak peminat ko nie?

Tapi bukan itu jer koleksi buku dalam bilik aku, contoh macam nie. Novel grafik dan semua novel Ramlee Awang Mursyid. Ada yang Mak Tih aku pinjam. Asalkan pulang balik cukup. Kalo tak jangan MIMPI lar nak sentuh buku2 aku lagi. Hua3

Oleh disebabkan Faizal Tahir juga berkongsi minat yang sama dengan aku. ‘Suka Superman’. Nie wallpaper desktop lap top aku. Agak kabur sikit imej dia. Kamera enset cap ayam jer. Jadi untuk album2 Faizal yang seterusnya, aku akan make sure akan kerahkan duit aku and dapatkan yang Original. Cantek.

p/s : Im Emil Kent. Love to fly but always tersungkur bercium habuk tanah bila cuba untuk terbang. Ceh. Emy dah merepek.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...