sahabat Senyap

Sunday, April 26, 2009

Harap Bahagia Itu Milik Kamu Sentiasa

Suci hubungan diikat talinya dengan ikatan perkahwinan. Cincin tersarung indah di jari manis kedua mempelai. Saat indah waktu itu nyata akan sentiasa diingat hingga ke hujung usia. Aku gembira apabila melihat rata2 kawanku yang dahulunya sentiasa bersama kini sudah bernikah, mengecapi kegembiraan syurga cinta. Melihat mereka bahagia, aku turut sama mengukir senyuman gembira.

Montel

Sahabat karib dan teman baikku dari dulu, kini dan InsyaAllah untuk hari2 yang akan datang. Lagak seperti remaja sekolah rendah. Hehe. Sentiasa comel dan ceria dengan sesiapa saja dia bergaul. Harap bahagia itu sentiasa milik kamu teman. Gebu dan Montel tidak boleh dipisahkan kan? Mengikut perancangan 06.06.2009 Montel akan ke jinjang pelamin bersama pilihan hatinya. Aku gembira kamu gembira. Kamu sahabat yang baik.

Alyssa

Ini Nurien Alyssa. Juga teman baikku. Turut bernikah dalam bulan June ini. Dia nie saudara kepada Alif Aziz sebenarnya. Pelantun suara lagu ‘Sayang-Sayang’ itu. Juga punya suara yang bagus, aku tahu kerna dia sering nyanyikan lagu untuk aku. Merdu. Tapi dia lebih selesa bergelar MD di syarikat kayu balaknya di bumi Sabah sekarang. Walaupun ada ketika kelakuannya agak keterlaluan. Tapi sebagai manusia, tiada siapa yang sempurna. Kamu juga teman yang baik.

Ehem Bulan, turn kita bila pulak? Kata aritu setuju nak kawin lari kat Siam. Hohoho. Joke jer meh, jangan ada sesiapa yang terasa plop. Peace from Senyap.

p/s : Im Emy. Masih tercari cari tiada berjumpa.

4 comments:

mira edora said...

klaw kamu kawin jgn lupe jemput sya hee..kak bulan tuh cantik ohh..

btw tengs ikut sya..
sya ikut awk balik hee. ;D

ejan cakap:nama aKoo..NuRfarIzaN aNaK sULung pakCik AhMad said...

hahahaha....cpat2 la khwin..mau gaq tgk cik dieylla khwin cpat sblum aq abiz study...hihihi:)

@deyLL@ said...

astaghfirullahal'aziiimmmm...kamoo2 mengumpat sy...!hehe..!!ecceli..si ikan ni dah lama aku lamar.tp katanya nk tunggu aggelina jolie..!!huh..!!

The Silent Melody said...

ameen.. semoga kata2 kamu itu ejan dan edora bagaikan satu doa buat kami berdua.. dont worry.. time kenduri nanti jemput la ramai2.. bikin havoc sikit majlis.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...