sahabat Senyap

Sunday, July 19, 2009

I Hate To Post This Entry

I tried so hard to get your attention
Eventhought I know I shoul’nt
I tried so hard to be apart of you
Eventhought I know it impossible
I tried so hard to make you feel my present
Eventhougt I know I did’nt deserve it

In that process I did not realize
That I had wasted your time
That I had mess with your emotion
And one thing that I regret the most
I had hurt your feeling

Apart of all that I want to apologize
For the thing that I had done

I’m sorry, for everything…
Sorry, Because I L**e you..


p/s : I’m Emiey. Okey Fullstop ..

7 comments:

@deyLL@ said...

awak cintakan sape..?kat saya ke..?ari tu owang ajak kawen kat siam tanak.tu la..huh.gn sedey2 tau..klo perempuan tu tak layan kamu..kmu cari lain la.ladybird bukan seko.

Orang Senyap said...

adell ::

ish, perasannya komen kat atas nie.. alahai..

@deyLL@ said...

eleh...sy tahu kamu cintakan saya..tak usahlah nak berlakon.Semuanya sudah tertulis di sebalik bayangan matamu.

(haha..serius nk muntah)

Orang Senyap said...

adell ::

ish, meremang bulu tengkuk..
eheh..

erm, kalau betul pun dah tau dah reaksi awak macam mana kan..

juga dah tertulis di sebalik renungan matamu tue..

@deyLL@ said...

macam frankhafis cakap
"u don noe any part of me"
sengal ayat dia..
awak tak tahu saya macam mana la emi..ngehehe!!!

Orang Senyap said...

adell ::

i knoe you..

i do..

saadah saadun said...

what a sweet confession..
sacred + pure..
aku suka..
hahaha..

p/s: maaf aku banyak komen sbb aku baru jumpa blog ko malam ni. secara jujur, aku suka cara kau menulis. (sila berbangga sebab aku jarang puji orang. ahahahahahahah) =')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...