sahabat Senyap

Friday, May 15, 2009

Today I Saw An Angel

Jika Bidadari tempatnya di Syurga, aku mungkin berada di alam khayalan kini. Dan dalam khayal itu aku bertemu dengannya. Bak seorang Puteri. Dia datang dalam bentuk sekujur tubuh yang ku rasa sempurna. Tampak segak dan elok di ruang mata. Aku kaku. Kelu untuk berkata. Seperti dibius.

Sebentar dia hadir dihadapan ku. Masa sesingkat itu sudah mampu buatkan ekor mataku turut terikat sama dengan lenggoknya. Nyata aku sedikit kurang mengerti. Cuba untuk endahkan tapi rasa endah itu seperti digaramkan dengan rempah degil.

Mungkin ini hanya mimpi. Tak mungkin bidadari turun ke bumi. Datang pula bertemu orang yang seperti aku. Tidak punya apa2 keistimewaan. Hidup berlatarkan suasana biasa. Tapi yang pasti hari aku tak seperti hari yang semalam.
Sudah tiba masa untuk aku terjaga.

p/s : Im Ami. Tak sangka me still got it. Haha. Xsusah rupanya nak dapat number. Hek.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...